Perşembe, Eylül 04, 2014

işte bu benim




7 Mart 1986' da doğaya ve şehire sınırı olan bir semtte dünyaya geldim. 
Okula başlayacağım zaman kentleşmenin göbeğine düşerek ilk travmamı bu şekilde yaşamış oldum, dünyaya gelmemi saymıyorum. Sonrası da hep travmatik oldu. 
11 yaşında Anadolu Lisesine giren son insanlardan biri olarak. ilkokuldan sonra liseye geçmenin dehşetini yaşadım. Üstelik bu ilk türkçe altyazılı ingilizce yapıt tecrübem oldu. 
Türkiyenin güneyinden 1000km öteye ülkenin kuzey-batısına taşınarak hayal dünyamı genişletmeye devam ettim. 
Teknoloji benimle büyüdü, ben de onunla büyüdüm. 
Tam bir geçiş dönemi çağ atlama çocuğu oldum. 
Meslek seçimi yaptım. 
Öğretmen oldum. 
Atanamadım. 
Hero oldum. 
İşte tüm bunlar her köşede farklı bir şey görmemi sağladı. Yazmaya ne zaman başladım hatırlamıyorum ama telefonumun notlar bölümü küçük giriş cümleleriyle doldu. Tamamlanmayan cümleler, yarım kalmış aşklar gibidir. Bunu farkettiğimden beri tamamlıyorum ve artık yayınlıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder